Sunday, May 1, 2011

Melaka oh Melaka :))

Keluar dari rumah seawal 9 pagi. Wah!! awalk gle babeng r aku bgon pgi ney..haha
Then, g servis krete di kedai cina kt sntose..Hala tuju hari ini adalah ke Melaka Bandaraya Bersejarah.. ceh3 ..huhu.. Melalui jalan dalam untuk ke Kuala Lumpur..dan tros ke Melaka.. sesampai sahaja di Nilai.. Mak aih! jem pulak.. aduh!! da la lpar..perot pn da kuar mcm2 lagu ney..cepat la sampai.. ney aku tunjukkan betapa jem nye tdi yer :))



Then..da pnat mengharungi jem yang sangat teruk tdi.. kami pun singgah di rnr Pedas..
membeli belah sedikit buah-buahan dan makanan ringan..



Kami pun teruskan perjalanan :)) Sesampai shja di UiTM Lendu ..tros amik brg2 kkak di Kolej Tun Putih.. Kami tinggalkan kkak untuk exam dye.. Dan.. Pegi ..LUNCH!! ouh!! lapar nye.. pas lunch..g solat Zohor di Masjid Alor Gajah .. :)) Berkenalan pula dengan budak kecik yang comel ..


haa! ini la mudak nye.. nme dye Aira Insyirah *tu yg adik aku gtwu lar* hee..
now at masjid lagi..belum dalam perjalann pulg coz nga tggu kkak aku abes exm.. okey.. t gmbr aku..aku ltak pas post ney eyh..so.. tgguuuu.. :))





No comments:

Post a Comment