Monday, June 20, 2011

:'(

Early morning nye aku bgun dgn smngat nk g klas kan.. :) ceh! tu mula2 jer..da lme t..hampeh! klas kul 8 until kul 12..tdi abes awl lak kn..kul 11.30 da bla dri klas..then..blik g kdai mak cik tuh bli nasi tuk lunch..huhahihaaa nan kwn aku tuh..smpai bilik..then aku nk g trun departmen jp..de semangat berkobar-kobar..menuruni tangga dlm senyuman mempersona ==' thennnn....paapp! awwww!! jatuh tangge! oh no! sakit gle nye la kan.. jtuh terduduk ats buku lali lak tuh.. Allah je yg tawu pe aku rse.. dduk kt tgge smbil meraung-raung dan menangis sekuat hati... :'( then maki2 tgge tu..cm dye yg slah lak kan..haha sakit nye bukn kepalang.. mga duk kt tgge sendirian :( try cll mmber2..sume de klas plak..spe yg nk tlong ney.waa! gagahkn jugk jlan..dengn air mata berjurai..msuk blik,..smbung nangis..then cll mmber minx tlong..x bule jlan ma!! terpaksa mmber aku angkt aku dri tgkt 3 smapi bwh..g klinik..mekasih la korang..:)) doc bgi ubt..then nek balik ke bilik..diangkat dan dipapah.. dpt MC..shari je! ne ckup..cne aku nk g klas sok lau aku x bley jlan..huh! now..kt dlm blik...berehat saja..tpi SUMPAH! smpai skrg skit..cne la aku nk toi2 ney., :'(

No comments:

Post a Comment