Monday, January 16, 2012

Semester 3

Yeahh.
Pertempuran bermula.
Bawa semangat turun bertanding.
Perisai telah siap aku pasang.
Tunggu masa untuk bertempur sahaja.
Bermulanya perang antara aku dan kau. Ya!
Aku bawa 5 muatan.
#Quranic Language.
#Contemperory Issues in Muslim World.
#Psychology.
#Understanding Islam.
#Basic Research Method and Report Writing.
Yang paling aku gentar.
Luluh semangat tiba tiba.
Assignment datang berduyun duyun.
Tidak tahu mana nak mula.
Kesini aku cerita...

Masuk kelas buat pertama kali berkenalan dengan lecterur.
Yeahh! Terus dapat assignment.
Senang kann. Haha

Part paling seronok hari nie.
Assignment : You have to write an essay. 10-15 pages.
Mak aihhh. Apa la pulak aku nak merepek kat kertas tuh nanti.
Adesss.

Mula bagi alasan tak mahu pergi kelas.
Ohh tidak rahmah.
Kau ada misi untuk dicapai.
Jangan mudah mengalah!
Hah. Memang aku bukan gadis yang mudah menyerah kalah.
Tidak dalam pertempuran ini.
Malah tidak juga dalam hidup aku.
Ini bukan omong kosong.
Buku tebal panjang berjela.
Entah kapan akan aku baca.
Entah akan aku khatam atau tidak.

Ini lah aku.
Seorang pelajar.
Ini sahaja yang akan aku pikir dan buat saat ini.
Tidak peduli hal hal lain.
Tidak peduli apa akan jadi.

Semester 3, please berbaik dengan aku.
Akan aku menyayangi kau wahai semester 3.
Berikan aku Dean List yaa!
Terima Kasihh :D

Aku  :  Seorang pelajar  UIA = ='

No comments:

Post a Comment