Thursday, February 2, 2012

Dear BLOG.

Dah lama rasanya tak update pasal life aku kat UIA nie.
Semenjak duduk PJ nie. Lebih teratur sikit masa belajar.
Baju baju pun teratur. Tak kelam kabut pagi pagi gosok baju.
Tak berebut macam kat Nilai dulu. hee
Kelas pun  belum ada lagi yang aku ponteng. Tapi ada jugak bercadang nak skip kelas esok. Hee.
Tapi macam sayang la pulak nak skip.
Kelas ARAB je punn. = = '
Esok balik. Lagii. Tiap tiap minggu aku balik. Tu la yang masalah bila kampus dah makin dekat.
Almost 1 month dah aku menetap sebagai warga UIA PJ.
But takde satu minggu pun yang aku tak balik. Hee
#HOMESICK
Untungalah kan rumah dekat.
Tapi aku bukan selalu pun balik Rawang. Just balik Ampang je.
Sem nie subject agak double triple berat sikit.
Coz kena banyak membaca and ingat facts. Tu la yang paling aku malas.
But kena jugakk! Kalau tak study cne nak dapat 4 flat kann.
Assignment pun dah kurang sikit. Sebab dah hantar 1 assignment! Ohh yeahh!
Aku ada banyak masa untuk studyy. Effort ckit Rahmah.
Sem nie tak ada sesiapa yang ganggu masa belajar aku.
Better than last year i think. :D
Sem nie aku telah banyak menghabiskan duit samata mata untuk MAKAN!
Makan, Makan, Makan, dan makan lagi.
Sampai ibu pun bising.
Asik kena bank in duit je gara gara aku yang kuat makan ni.
Pastu badan tak naik naik pun. Entah kat mana aku simpan makanan tu tahh.
Hari ni saya berpuasa. Jimat ckit. And dapat pahala.
This sem aku ade join satu group nie. Seronok coz lebih kepada charity work.
Okayy lah.
Tu je yang terfikir skrg nie.
Tenkiutt !

No comments:

Post a Comment