Thursday, July 26, 2012

Jika esok bukan lagi milik aku .

Canang segala kata dan idea .
Aku perlukan masa untuk berfikir dengan rata .
Biar segala kata kata tidak menyinggung mana mana pihak luar sana .
Selesai sudah hari ke - 6 berpuasa .
Alhamdulillah . Semuanya baik baik belaka .

Menanti hari esok bukan perkara luar biasa bagi aku .
Setiap hari aku nantikan hari esok lebih dari hari ini .
Bukan aku tak bersyukur masih bernyawa lagi .
Tapi aku hanya berharap hari yang lebih baik .
Yang membuat aku kuat seperti dulu .
Tiba tiba aku terfikir , bagaimana jika esok bukan milik aku lagi ?
Apa harus aku lakukan ?
Apa yang aku harapkan bukan lagi satu harapan .
Mungkin jadi satu penyesalan . Kerana aku berharap terlalu tinggi .
Tinggi melangit mencecah awan biru .

Jika esok bukan lagi milik ku .
Kau pesan kepada mereka mereka agar menyayangi aku .

No comments:

Post a Comment