Wednesday, September 5, 2012

Hari buat mereka TIDUR lena .

Lena dibuai mimpi kan sayang sayang ku semua .
Capai bantal tarik selimut .
Petang petang lepas hujan macam ni memang sesuai sangatlah waktu beradu .
Aku pulak bersengkang mata gara gara bangun lewat pagi tadi .
Biasalah STUDENT .
Pantang takde kelas . Tidur la dibantainya .
Tak menyempat tukar baju .
Dengan jubah pun boleh lena .
Nampak je student ni macam tak buat apa kerja .
Tapi penat hoiii wa cakap lu .
Nak kerah otak ni supaya berfungsi pagi sampai ke petang .
Kau ingat hape ? Tak sakit ke ?
Migrain dibuatnya .
Sekali sekala kena la rehatkan juga otak yang sarat dengan ilmu ni .
Lena aku lihat mereka tidur nyenyak . Atas katil aku pulak !
Yelah , orang tak sihat . Biarkan aje la .
Biarkan dia lena disana . Moga dia mimpi yang indah petang petang cenggini .
Esok mula lah dia kerah tenaga kepala untuk presentation .
Doakan yang terbaik untuk mereka semua . Itulah gua panggil sahabat weh .
Dah la gua rasa macam nak pergi basuh baju je sekarang .
Bertimbun berbakul aigoooo gua betul betul malas dah ni .
Selamat tinggal petang yang indah .

No comments:

Post a Comment