Tuesday, September 25, 2012

One by One .

Satu per satu assignment gugur dari bahu aku .
Terasa ringan kepala dan segalanya .
Haaaahhhh . Lega sikit sekarang ni .
InsyaAllah boleh fokus untuk final exam yang mendatang pulak .
3 weeks moreeeee ! Dah macam chipsmore dah ni haa .
Kerahkan segala keringat aku dan usaha murni aku .
Yeay ! 3 assignment done in ONE weekend .
Tak sia sia lah aku korbankan masa cuti aku dekat UIA ni haa .
At least takde la banyak kerja sangat aku nak siapkan .
So, tinggal 1 assignment je yang nak kena settle kan . By next week .
InsyaAllah . Gonna prepared for final exam in final semester !
Video upload by this evening , mungkin .
Take a rest first . Malam tadi berjaga lewat malam siapkan video .
Minum air seteguk . Hilangkan rasa dahaga .
Cubit sedikit roti kaya hijau . Lunaskan rasa lapar .
Selamat malam semua . Tidur dulu ;)

No comments:

Post a Comment