Tuesday, September 18, 2012

Tiba tiba rasa itu datang .

Rasa nak deactivate semua dari minda aku .
Supaya aku dapat menjana ilmu aku dengan lebih tenang .
Buat sementara waktu ini .
Biarkan ia berlalu pergi . Aku dah penat .
Yelah , aku terlalu leka dengan semua perkara yang tidak sepatutnya aku fikirkan .
Haaaah . Hanya bazirkan masa .
Berpijak di bumi yang nyata Rahmah .
Kau bukan mereka yang patut dia endah tak endah kan kau .
Kau bukan mereka yang patut mereka caci maki kau .
Cukup sampai situ je laa cerita yang mereka tahu pasal kau .
Rasa benci meluap luap kan ?
Perkara biasa .
Aku perlukan masa yang betul untuk cerita pada kau .
Biarlah aku deactivate buat sementara waktu ini .
Aku perlu fokus yang lebih dari biasa .
Jangankan buat aku makin leka .
Got it ?

No comments:

Post a Comment