Friday, October 5, 2012

I'm give up .

Aku bagi kau ruang , masa , tempat selama mana yang kau perlu . Supaya satu hari nanti bila kita saling bertemu . Kau dan aku mampu dan bisa ungkapkan segala apa rasa yang ada jua tersimpan . Bila kau hanya pergi sebentar tidak tinggalkan pesan atau kata kata . Aku perlukan ruang dan masa supaya aku mampu tumpukan segala kerja kerja yang perlu aku lakukan dan habiskan pada waktu yang tepat . Aku perlu luangkan masa untuk fokus dalam setiap apa jua yang aku perlu tika ini . Haaaa . Tolong capaikan tangan aku semasa aku hulurkan supaya aku tidak jatuh dan mampu berpijak di bumi yang ternyata terlalu banyak dugaan . Aku perlukan kau dan mereka di luar sana sama sama bantu aku . Dan aku perlu fikirkan masa depan aku yang aku sendiri tidak sedar kemana dan kenapa ia terjadi sebegitu .Salam .

No comments:

Post a Comment