Thursday, December 13, 2012

Holiday #Part I

Dari rumah dengan Bismillah agar selamat perjalanan pergi dan pulang . Bekalkan doa serta restu ibu dan ayah . It's time ! Holidayy ! Ke Perlis dengan satu tujuan , shopping gila sakan , sampai tak sempat nak makan . Akhirnyaaaa , dah borong jersi Man U yang baru , serta Barcelona dan juga buat si pendek kecik jersi Malaysiaaaa yang tercinta . Aceli , nak beli Arsenal punya jersi sekali . Tapi tu ah , banyak pulak shopping nyaaaa , esok awal pagi gerak ke Langkawi langkawi langkawi ! Wait ah , i datang ye coklat ku sayang . I rindu kat u Tiramisu . Nasib baik aku tak borong semua baju baju kat kedai tu tadi . Maka ade jugak la balance duit yang aku simpan untuk beli coklat dan yang sama waktu dengannya . Hehe , thanksss to Mak Lang and family sebab invite pegi Perlis ni , kalau tak ! Tak merasa aku makan ikan bakar terbaikkk tadi . Fuhh ! Kenyang wa cakap sama lu der .
Setelah seharian perjalanan yang agak panjang ini , badan aku sumpah sakit macam hapee je . Biasanya kalau aku balik kampus , sejam je dah sampai . Ini tidakk , naik kematu bontot aku duduk dalam kereta . Kebas kaki aku dibuatnya , tapi apa pun . It is a GOOD experience. Memandangkan aku kira jarang atau mungkin tak pernah ke Perlis ni , nice jugak la . And first time aku tengok sawah padi yang besar cenggitu sekali . Hijau hijau kuning pulak . Cantik nya cipataan Allah . Alhamdulillah , masih punya masa tengok ciptaan Dia .
Apa lagi kau nak bualkan eh , ohh . Oleh kerana wifi yang sungguh laju , yesss . I meant it . Lajuuuu bro ! Dah update semua apps phone yang tersayang ni . Hikhik , mekasih hotel . Maka aku perlukan rehat yang cukup sebab esok nak naik feri lagi bagai , jalan jalan lagi . Kaki ni perlu di rehatkan . And , unfortunately . Aku takde gambar sepanjang kat sini , sebab takde sape nak amik kan gambar aku . So , pemandangan alam ni nanti aku upload kan gambar eh .
Selamat malam bloggers !


1 comment: