Thursday, March 14, 2013

I hate liar !

Morning , yes . Pelik bukan . Post kedua dalam satu hari yang hening . Pagi pula itu . Seems everything just messed up my mind . Yet i need to overcome those obstacles and bla bla bla . How hard this degree hah , rasa macam belum mula lagi aku dah penat . Apesal ni Rahmah . Ini bukan kau acelli . Kau doa tak putus putus mintak itu ini , and dalam yang sebelah lagi aku rasa . Aku belum cukup usaha . Hanya mengharap dan terus berharap . Shit ! Benci rasa begini .

Petang petang sikit balik rumah , why not kau amik chance ni , lepak sorang sorang . Remind balik ape yang kau buat since kau enter degree life ni . Then kau toleh belakang tengok sape yang ade untuk kau masa kau perlukan and yang penting . Kau jangan toleh lama lama . Takut kau yang kebelakang . Kau jalan terus kedepan . Nasibla kalau jalan yang kau ikut tu betul atau tak . Kau cuma mampu lihat peluang itu atau kau terus capai dengan tangan kau . Perlu kau kukuhkan lagi kedudukan kau dengan mendongak ke langit and terus kau bangun . Yes ! Bangun ! Bukan duduk termangu macam sekarang ni .

Woahh chill chill . Norma kehidupan bila manusia datang dan pergi . Time flies ! Cuma , mereka yang datang and teragak agak nak pergi dari hidup kau tu kau kena la alert ! Dorang sayang kat kau sebenarnya . Tu yang berat hati nak pegi . Tapi , ade jugak manusia alam fana yang aku jumpa . Just play around dengan words dorang and still taknak admit yang dorang buat salah . Either ego dorang yang sakai nak mampus tu or tahap kebodohan ai que yang jatuh junam dalam dasar laut . Damn !

Actions speak louder than words okay dude !

Macam takde kena mengena , haha peduli pulak aku . Suka hati aku la . Ini blog gua der . Tak suka ? Get lost ! Atau bahasa lebih sopan santun , pegi mam*** . Hikhik .

Tengok la perangai macam ni , minggu depan exam , presentation bla bla bla semua . Sempat lagi blogging tak ingat dunia . Padahal ade kelas jap lagi ni . Hahhhh , penat penat penat . Bagi aku , blogging ni je la aku nak released tensionn aku yang pelbagai bentuk tu . Baik yang rupa macam buku yang bila bukak baca 2 3 ayat terus ngantok , bentuk hati yang pecah pecah kecamuk retak segala bagai , bentuk bintang yang banyak sangat bucu mewakili tiap hari life aku yang jumpa manusia pelbagai dan segala bentuk origami yang ada .

Sounds silly gilaaa update macam ni , takde input langsung . Kihkihkih , last buat not least .

*Jangan biarkan diri anda diselubungi . . . MISTERI*

Dah 2 malam aku asik nightmare je tak boleh tidur jadinyaaa . Bawak bawak la beribadat tengah malam ye kawan kawan . Solat sunat mana yang patut , sedekah mana yang mampu . Paling idak pun , doa dari jauh dan al-Fatihah pun dah cukup . Adios amigossss ! Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment