Tuesday, April 23, 2013

Momen

Dalam hidup aku yang tenggelam timbul . Cuma ada tiga belas perkara yang kasi impak besar berdadak sekarang ni  .

Ini memang tak ikut timeline .

Satu : Tiap kali ibu ayah kakak adik adik gua peluk cium gua .
Dua : Masa gua dapat result SPM yang poyo bagus tu .
Tiga : Momen Mok jadi abang gua .
Empat : Zaman sekolah wujudnya Farez .
Lima : Gua dapat offer letter further study
Enam : Birthday gua no 15.
Tujuh : Hanis Jeje Husna Yong sebilik dengan gua buat life gua macam pelangi .
Lapan : Phone guna duit titik peluh gua sendiri .
Sembilan : Bayar lappy pegang duit kepuk kepuk . Oh Abu .
Sepuluh : Harith muncul dalam life gua .
Sebelas : Mereka yang durjana dustakan hati gua buat jadi ikan kering .
Dua belas : Mamat Madinah matangkan fikiran gua .
Tiga belas : Momen gua update post ni .

Sekian , Selamat malam dunia kejam .

No comments:

Post a Comment