Sunday, June 16, 2013

Serabut menyebut.

Hey uolls , happy SunnyDay. Kasi aku peluang nak kata apa yang aku patut kata . Kasi aku masa nak madah apa yang patutnya aku madahkan . Kasi aku hati yang boleh sama sama jaga hati . Dan , kasi aku ruang agar kau dengan aku berpeluang . Ecececeh .
7 hari aku dah isi padat sadat dengan hari yang cukup indah . Aku simpankan lagi 60 hari akan datang bagi kau waktu lebih pujuk kembali apa yang kau tinggalkan . Aku letakkan lagi masa yang terluang untuk kau kembali sedar celikkan mata apa yang kau terlepas pandang . Moga satu hari dalam enam puluh hari itu kau mampu lihat apa yang telah kau butakan masa lalu .
Elok sangat bila kau pandai main kata jangan kan main mata . Alangkah hebat jika kau berani suara pendapat jangan kau sumbangkan suara kata sepakat kau kau dah kuburkan . Pasti masa kau toleh kembali lihat jalan kau telah lalui , ada satu bayang yang kau lepasi tak mungkin kau tangisi . Pehhh pehhh kemain aku menulis yang datang dari hati tanpa henti . Kakakakaka
Ini semua kadang kadang dusta semata , yelah . Pembohongan bagi menegakkan kebenaran melalui pembohongan bukanlah satu pembohongan . Ia kebenaran luar biasa . 
Rakusnya mereka yang melakukan pembohongan sering kali alpa dan tidak bisa mengenepikan satu kebenaran dan kata dusta yang kau pernah luahkan .
Ini baru aku nak panas badan , mula dah orang lain panaskan . Baik aku angkat kaki sebelum sifat kesabaran yang tak reti sabar aku ni sampai ke badan kauorang . Salam SunnyDay kawan kawan . 
Salam ukhuwah , salam ibadah , salam Syaaban , salam penuh keberkatan . 

No comments:

Post a Comment