Friday, October 4, 2013

i-City menjadi saksi :)

Bismillah, Allah pinjamkan aku 3 jasad dan roh yang sangat menenagkan.
Allah pinjamkan aku masa yang amat berharga.
Sedar aku ini semua pinjaman, jadi Alhamdulillah.
In shaa Allah aku manfaatkan sebaik mungkin.
Hari aku bahagiakan bersama 3 sahabat, teman, kawan, adik, kakak dan yang pasti. Hamba Allah sebagai penyeri.
Hanis, Jeje, Yong dan Aku.
Momento momento aku dengan mereka yang boleh aku selitkan.
Tapi rasa kasih dan sayang yang tak mampu aku gambarkan.
Nahhhh! Bagi satu kali :D

Dah macam kaler power rangers dah ni. Hikhik

Pinjaman dari Allah buat aku, Allahuakhbar :')

Wanna some ride dude?

Bahagianyaaaaaaaa.

Indah kabar indah rupa. Love yaaaa :D

Ahh, posing tak kena gaya. Kakaka

Momento.

"Buat muka terkejut SANGAT -.-"

Acah acah kiut gitu.Pehhh

Heartbeat.

Girlfriends

Soul

Free moves

Kasih sayang

Merry merry biskut merry.

Comel kuasa dua.

High jump Rahmah HIGH JUMP!

Kah kah kah

Gua nak posing ala spice girl. Jadi bebigal dah gaya tu =='

Give a shot babes!

Bangun pagi, bangun petang, muka diorang.

Pinjam penyapu can ah? I wanna fly fly flyyyyyy.


Ini, best shot!

Berdiri tegak lah RAHMAH !

Berdiri sama tinggi, duduk sama rendah.

Mimpi ke ape naik pumpkin ride horse ni.

Absolutely.
Ini semua atas aturan-Nya.
Dalam yang datang dan pergi, mereka juga teguh disisi.
Syukran ya Allah atas peluang ini.
Thanks bebigal for the moments that we had.
Hanis, Jeje, Yong. And, me :D

1 comment: