Tuesday, January 17, 2012

Sesedap rasa hati aku.

Wahai gadis si cantik manis
Ini kisah aku yang empunya.
Bukan nak menghalau tapi jangan menyibuk.
Tiada niat pun menyakiti tapi buat buat tidak mengerti.
Aduh.
Memang kau sengaja tak bagi erti tapi aku mengetahui.
Aku bukan nak cakap bukan bukan.
Just terlintas mungkin ini adalah dendam terdahulu.
Yes. Mungkin. 
Tidak aku peduli apa yang terjadi.
Yang berlalu biarkan pergi. 
Yang mendatang jemput buat hal sendiri.
Tak rugi aku tanpa kau.
Buat aku makin serabut. 
Mengganggu mimpi lena aku. 
Menghias masalah masalah aku.
Dipersilakan . Dijemput. Tetemu yang tidak diundang.
Kadang kadang terlepas juga apa yang disimpan.
Nak di kata takut terasa. 
Nak di simpan memakan diri. 
"Luah mati bapak, telan mati mak "
Tapi dengan kau. 
AKu harus berkata kata. 
Memberi sedikit *kata kata perangsang* buat kau sedar.
Wahai gadis si cantik manis 
Sudah selesai tanggungjawab kau?
Masih engkau tidak punya hal hal lain.
Kerana kau wahai gadis. 
Si dia. Herm. 
Terima kasih daun keladi. 
Harap harap boleh tulis pasal kau lagi ye gadis. 


No comments:

Post a Comment