Friday, February 3, 2012

FRIENDSHIP

Isi hati hari ini berkenaan sahabat.
Sahabat. Kawan. Teman.
Antara element penting dalam hidup aku.
Bermula dari kawan. Menjadi sahabat. Dan kini peneman suka duka.

#Teman ketika sekolahh.
Yeahh. terlalu ramai untuk aku list kan kesemuanya.
Antara yang terbaik dari yang terbaik ialah Mirmo, Lely, Cut and mereka semua.
*maaf jika nama anda tidak disebut disini. Ada dalam hati. I love you guys!

Abang yang terbaik : Daus Jamal. Ohh yeahh! Kau ada?

#Teman di Universiti
Ada 2 nama yang paling awal terlintas di hati
Hanis Husni, Raja Syuhada.
Mereka yang senantiasa menemani. Pendengar yang setia. Penasihat yang terbaik.
Babe, reallyy. Appriciate sangat. :D
Korang yang paling senang ajak lepak. Ajak hang out. Segalanya la.
Well, kita kan tidur sekatill. haha
Classmate, Dormates and semua kawan yang pernah menjadi sebahagian dari hidup aku.
Dari kawan juga lah aku menjadi insan penting dalam hidup kamu.
Dari kawan menjadi teman. Teman di hati.
Mr.Defender. Lebiuu : ) *menggedik kejap*
Kawan !
Disini saya : Siti Rahmah membuat pengakuan.
Bahawasanya. Saya amat menyayangi kawan kawan saya semua !
I loveee youu guyss! 
# Big hugs buat kamu semua sahabat :)

1 comment:

  1. terbang mlyg dr blog & mendarat kat sini ;)

    jemput singgah ke blog :)

    ReplyDelete