Tuesday, March 20, 2012

S A Y A N G

Adakalanya aku mungkin membosankan kau.
Dan adakalanya aku mungkin boleh hilangkan mood kau.

Ya, tiada apa yang sempurna kan.
Aku dan kau asalnya adalah sama.
MANUSIA.
Yang kadang kadang tercari cari.
Di mana letaknya kesempurnaan.

Relation itu mudah.
Ya, mungkin bagi kau mudah.
Tapi bagi aku, tidak.
Tapi sebolehnya aku tak akan memberatkan.

Kadang aku sendiri mencari cari.
Dimana sayang yang aku letakkan.
Sehingga susah untuk aku mengungkapkan.
Sehingga sukar untuk aku meluahkan.

Tapi tahukah kau.
Benar, aku sayangkan kau.

Beri aku sedikit masa lagi.
Bertatih dalam melafazkan panggilan itu.
Merangkak mencari cari perkataan itu.

Orang kata.
Tunjukkan dengan perbuatan.
Bukan sekadar kata bermadah cuma.

Mungkin kau tak nampak.
Tapi sebolehnya aku mencuba.
InsyaAllah aku usaha.

Yes, I will keep trying.
And I will keep showing.

Terima kasih untuk "dating" kita hari .ini.

Walau kadang kala aku senyap.
Walau kadang kala aku bising.
Dan walau kadang kala aku mengada.

Thanks again !

S A Y A N G

No comments:

Post a Comment