Wednesday, June 13, 2012

UIA extend cuti . . .

Setelah sebulan cuti. UIA telah mengeluarkan notis bahawasanya.
Mereka yang berkuasa telah menambah cuti buat kami student student yang sangat hebat ini.
Maka, pelbagai spekulasi yang timbul.
Dalam konteks positif dan negatif UIA memberi cuti tambahan ini.
Telah aku simpulkan kepada beberapa perkara. Lebih kepada peribadi.

Positifnya disini, UIA telah memberi cuti tambahan untuk aku tidur dengan lebih lama lagi.
Kemudian, telah memberi aku masa untuk mengemas barang yang mak datuk banyak nye nak mampos.
Next is, telah memberi aku waktu untuk layan EURO yang aku tunggu selama ini. Go SPAIN Go !
Memberi aku kelebihan tengok bola Malaysia vs Singapore malam tadi.
Perhh ! Itu the best lah ! Puas hati tgok. Alhamdulillah.
Positifnya lagi disini, UIA telah menjimatkan duit aku sebanyak RM50. haha. Itu bajet belanja weekly.
Dan lagi . . Apa ye. Kejap ehh. Aku tengah pikir nih.

Kita beralih kepada negatif side pulak eh.
UIA menambah cuti membuatkan aku bosan gila duduk rumah ni.
Seterusnya ialah telah tambah melambatkan aku nak buat add and drop subject nanti. Bazir masa hoii.
Lagi, disebabkan UIA extend cuti ni lah aku kena buat assignment ayah aku. Adess ! Tak rajin benor aku.

Maka disini saya telah bersyukur kerana uia telah mengextend cuti yang tak seberapa itu.
Terima kasih DEAN. Walaupun belum tentu aku dapat bilik ke tak kan.
Haissh. Intake baru ni terlampau ramai sampai tak cukup mahallah. Sebab tu kami senior senior kena extend.
Sampai disini sahaja lah aku nak bebel hari ini.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment