Monday, June 11, 2012

Well Well Well . . . Entri part I .

Bukan mudah orang lain nak maafkan kita. Right ?
Alah, kita pun manusia biasa. Bisa rasa sakit. Terluka, and others lagi lah.
Then, bila kita rasa malas nak berfikir pasal satu perkara. Yeahh. 
Yang lain pun akan datang menyibuk juga. Biasa lah. Mood tidak menentu.
Itu lah wanita. Sukar difahami. Sukar dimengerti.
Bahasa kasar ? Dah biasa bagi aku. Tak dinafikan. Terlalu biasa aku dengar.
Pelbagai gelaran. Pelbagai kata. Pelbagai maksud.
And, aku tak rasa itu semua penting sekarang ni. Biarlah apa orang nak cakap kat kita kan.
Aku tak pernah nak fikir lebih lebih dengan apa yang orang cakap pasal aku.
Malas. Cukup malas. Terlalu malas. 
Cerita pasal doa. pula. Even kita buat baik macam mana pun. 
Doa orang kat kita. Kita terima je. Tu soal dia dengan Yang Maha Esa.
Biarlah orang doa apa kat kita. Kita berserah je. Mohon yang terbaik tuk diri kita sendiri.
Aku bukan girl yang nak doakan bukan bukan tuk orang lain.
Aku just doakan yang terbaik tuk kawan kawan aku.
Mungkin dulu kita pernah berkawan. And sekarang. Ia seperti tidak mungkin bagi aku lagi.
Lagi apa yang aku nak bualkan.
Ada banyak aku nak cerita. Tapi dalam entri akan datang la eh. 
Good bye.

No comments:

Post a Comment