Tuesday, July 17, 2012

Pagi SELASA yang hening .

Bernafas dalam habuk semalam . Belum pulih lagi rasa ini .
Ahhhh . Penat sungguh bila fikir . Jadi jangan fikirkan .
Hadapi apa yang mendatang . Aku kuat . Dan aku tahu . Aku mampu .
Bukan semua mampu seperti aku .
Bukan semua rasa seperti aku . Dan bukan semua senasib dengan aku .

Selamat pagi Selasa : )
Aku buat muka sehabis comel hari ini . Yess .
Kadang kala berpura itu harus ada dalam diri . Biarlah orang nak kata apa .
Aku selesa begini . Tak susahkan kau .

Pahit manis aku rasakan dalam kopi itu . Benci !
Tak kena pada tekak dan hati aku kala ini .
Here without you babyyyy .
Shafiq . I miss you . Dengan kasih sayang .

Perlu pergi ke kelas . Biasalah bila pagi pagi menghadap laptop .
Memang aku pun jenis manusia itu . Luahkan rasa dulu . Baru tenang aku tuntut ilmu .
Assalamualaikum .

Kepada cinta daripada sayang . : )

No comments:

Post a Comment