Sunday, October 28, 2012

I miss them badly

Seminggu duduk rumah . Rindu kat kanak kanak riang tu takyah cakap la kan . Cukup lah kalau aku bagitau gambar dorang kat wallpaper phone sebagai pengubat rindu . Ceh ceh ceh . Kangeeen banget ni . Moga ada masa kita berjumpa lagi ye sahabat sahabat sekalian alam .

Sorang update gambar coklat . Sorang update gambar tart . Haih , tu kalau weekend bawak balik kampus . Sekali ngap je hoi . Orang jauh dah sampai rumah la agaknya nye tu . Hoi hoi hoi orang Sarawak dan Ganu ! Rindu sama kamu berdua . Serta kanak kanak riang video assignment tengah malam . Nampak tak betapa manis nya saat kita bersama . Nampak tak nikmat yang Allah bagi kita rasa . Alhamdulillah , ada jugak rasa sayang yang aku tanamkan dalam hati ni buat korang .

Dari Hanis ke Kak Yong . . . Kak Yong ke Jeje . . . Jeje bertemu Husna . . . Tidak lupa pada Husna 2 .

Mohon Yong jaga kawasan elok elok . Haha , tidur jangan dengkur kak yong !
Hanis moga merindui aku kat sini . Kalau kau dah ade sayap yang kau tunggu tu , meh singgah rumah yee .
Jeje mohon hantar ayam kampung ke sini , kempunan aku dibuatnyaaa .
Husna 1 , hikhik . Maaflah habis kan limit beruk band , itu tanda kasih sayang aku buat kau .
Husna 2 , telah kamu jauhkan Spongebob dari Patrick nyaa . Maka jauhlah jarak antara kita . Haha

Guyss ! Dari hati dan nurani . Ikhlas . Rindu korang macam hareeem .

*Love - Rahmah

No comments:

Post a Comment