Wednesday, October 31, 2012

Merepek meraban .

Heyy sayang , gula gula serta aiskrim itu belum cukup maniss buat aku . Perlu tambahkan sedikit senyuman serta gelak tawa agar ia memenuhi setiap ruang hati hati itu . Ia hanya cukup cukup manis pabila kata kata yang kau ucap itu datangnya dari hati yang perlukan sedikit kasih serta rasa sayang dari aku . 

Mambang mana yang merasuk aku entah kenapa aku canangkan kata kata yang belum aku asaskan ini . 

Tengok dari jauh , ingat dari hati . Akan aku sentiasa disisi . Choyyy ! Berbual taknak kalah ! Menci menci menci hah . 

Esok bila kau rasa yang rasa itu datang , beritahu aku . Supaya kita sama sama boleh bangunkan rasa yang kita rasa itu . Moga semuanya dalam keadaan tenang sayang . Hakkktuihh . Kau ingat semua aiskrim aiskrim ini rasa manis ke haa ? Pahit itu harus bila kau dan aku rasakan sesuatu yang tidak datang dan turun dari langit . Weee ! Belaaa belaaaa rahmah , kau berbual serupa tahi . Bukan main lagi kan . 

Bukan esok yang aku tunggu , tapi hari ini yang kau warnakan . Kau cat kan hari hari aku dengan warna yang kau suka supaya aku tidak lagi kembali kepada warna yang membutakan mata hati aku . Hahh , penat dah aku merepek . 

Moga Captain America aku datang bawa aku jauh dari sini . Encik Comel jadi Captain America saya ehh .

Haha , berbual lagi berbual lagi . Dah dah , pergi sana tidur tenangkan hati . 

Salam siang kawan kawan . 

No comments:

Post a Comment