Tuesday, December 18, 2012

Hakikatnya , sayang itu dari Allah .

Dalam gelap pun boleh menulis , hebat tak hebat pulak aku kan . Ye , faham . Hanis pesan banyak . Sungguh banyak , see ! Aku tahu dia sayang aku macam aku sayang dia , korang nampak tak ? Aha , yelah . Kita kena pasti dengan rasa hati , jangan buat main main . Ingat Rahmah , sekali kau dah sayang . Sampai bila bila kau sayang . Tak peduli ah dia jahat dengan kau ke ape . Cuma nya , macam hanis cakap la . Sekarang kena lebih hati hati dengan hati , kena ingat tu . Bukan kau kena suka je , sayang itu pasti hoi . Yelah , kalau memang ada . Allah dekatkan hati kita . Kalau takde , Allah jauh kan hati . Mudah sebenarnya hal duniawi ni , cuma aku kena yakin yang Allah tu Maha Mengetahui . Dia tahu apa yang baik and apa yang tak baik tuk aku . Allah selalu ada , masa aku suka . Masa aku sedih , Allah je yang tahu . Nampak tak betapa besar nya kasih sayang Allah buat aku . Alhamdulillah .
So , apa apa pun . Usaha kena datang dari aku . And , yang lain aku serahkan pada Dia . Yang penting , doa aku tetap ada untuk mereka mereka yang sentiasa ada disisi hidup aku .

No doubt , sayang itu . Dari hati , aku pasti . Moga Allah permudahkan segalanya .


#Supergirl wa

No comments:

Post a Comment