Thursday, December 27, 2012

Talk much , worry less .

Woah , lama tak menapak melepak membebel merepek kat sini . Seriously rindu maa ! Dear blog , i'm here . Kahkakah , long time no see maa . Holiday part II coming soon eh . Now kita berbual pasal twitter kejap , oh ehh . Last week agaknya , selepas menganjing gua dalam unmensi , akhirnya . Block terus itu budak . Haaah , menci ah nak layankan perangai tak cukup matang cenggitu , aku follow dia ingat boleh la be friend macam dulu kan , ini buat tahi sini sana pulak . Nyakitkan hati je . So end up aku unfollow je senang . Nak buat baik dengan orang ni memang macam macam dugaan , kalau dah tak boleh nak terima lagi ,  baik aku angkat kaki kan . Buat hal masing masing . Nice right . Now let it be , jangan semakkan lagi kepala aku yang kemain serabut ni .

Next , degree . Selepas UIA berikan aku bertimbun pahala , Alhamdulillah , berbaloi jugak aku bersabar . Rasa rasa arrangement kelas dah cukup nais dah kod . Monday and Wed je yang ade kelas . Tuesday enjoy the day , Wed petang dah boleh gerak balik dah rasanya , bhahaha . Tapi tu ah , pack tak pack la pulak kan 2 hari tu , nasib baik tak berturut . Oleh kerana sistem UIA yang sangatlah *EFFICIENT* ni , aku berhempas pulas siapkan schedule yang asik nak break up jee . 5 sub macam dah cukup banyak je aku rasa , kalau boleh add kelas yang ringan , akan di pertimbankan . CH aku baru 14 je kod , macam tak challenging langsung kan , ape seh ? Degree kod , yeah yeah yeah . Jangan tamak der , kang tak mampu nak carry subject tu . Bincang dengan ibu dulu ah kalau cenggitu .

Okay esok baru rasa nak pikir balik pasal subjek tu , too lazy right ? Haah , stress . Kesinambungan UIA akan aku inform nanti . Okay , next story yeah . Move to the other topic , click next ! HAHA , i'm totally miss the UIA's kiddos . Since dorang pun tinggal jauh jauh . Bla bla bla , hanis je yang luar negeri . Yang lain KL je kot , itu pun susah nak meet . Yes exactly , busy kan kan kan . Same goes with me . Damn seriously , perlu cari masa untuk berjiimba bersama mereka . Nampak tak nampak tak ? Hewww -.- Cuti aku habiskan dengan laptop laptop dah laptop , segala jenis movie dah habis layan . And , cuti diserikan lagi dengan Merlin musin ke 5 , YEAY YEAY .

Oh , last but no least . Saya rindu awak :) Next week kita jumpa eh . Aha .

Okay , nak exercise pulak . See yaa ! Bye .

No comments:

Post a Comment