Wednesday, February 6, 2013

Plus minus of life .

Assalamualaikum , long time no see yaa . Baiklah , last week antara minggu paling sucks like seriously . Damn sucks ! Cukup lah sekali seumur hidup aku rasa macam tu . Macam kena ragging then kena campak sana sini tenggelam aku dalam air lumpur . Tough ! Move on move on . Officially aku sekarang dah masuk ke Garden of Knowledge and Virtue . Sebelum ni still kat gate lagi kan . But now , here I am ! Gombak campus . In shaa Allah , takde ape ape yang menghalang . 4 years from now on , Bachelor in Human Sciences (Communication). Phewww , dah lama tunggu rasanyaaa .
So , next is . Second week kat sini . Takde la worst sangat life aku ni aku rasa . Add drop settle and really thankful to those yang bantu aku buat add drop jadah ni . Ulang alik serupa takde hala tuju . Ini kan nama nya budak degree . Tuihhh ! Sikit pun aku takde rasa bahagia buat natang ni . Semua caci maki aku lontar sana sini . Tapi still , beringat . Syaitooooniraajim suka orang yang tengah marah . Keep calm babe .
Move move move , ketepi bila aku ni perlukan jalan yang rata . Asik nak jatuh sini sana je , terseliuh itu ini . I need a car i need a car . Tak larat aku rasa nak menapak hari hari cenggini pegi kelas . Mau patah tulang 4 kerat aku ni . Tapi biasalah , semua kena beli kari sendiri kan . UIA ni ingat aku tak reti nak berdikari ke ape haa , minggu ni aku serupa malas nak balik sendiri kan . Mohon laaa sape sape amik aku kat sini . Cukup cukup lah aku ni jalan 5 6 km setiap hari . Pancit sumpah pancit !
Bukan aku tak reti bersyukur cuma nyaaa , TAK LARAT . Kau faham tak ? Faham tak ? Ini baru aku punya masa nak cerita bebel mengadu serupa mengada kan . Busy sesaje aku ni kalau nak tahu . Itu ini semua kena buat sendiri . Beli kari la katakauuuuu .
Bla bla bla , tiap hari call ibu cerita itu ini kongsi itu ini . last 2 days rasanyaaa . Webcam dengan omeyy tu . Itu nama nya rindu dalam konteks sayang yang aku cuba nak sampai kan kat sini . Bila busy ni kita selalu terlupa yang ade insan yang sentiasa sokong kita tolak kita dari belakang . All the time .  So , ape salahnya kalau kali ni kita webcam dengan yang kita sayang kan . Bual bual kosong serupa call kan , tapi itu lah . Mood nya rasa lain bila kita call dan jugak skype . Peduli ape orang nak kata , kalau sayang kata sayang . Life is easy dude !
Let's sum up everything okay .
Family menyokong kisah hidup aku dan dia yang sentiasa ada untuk aku serta ilmu yang aku punya mengajar aku cara untuk lebih memanfaatkan waktu yang Maha Esa berikan . Alhamdulillah :)

See yaaa !

No comments:

Post a Comment