Tuesday, May 14, 2013

DUNIA

I don't have boyfriend to be love to . 
I don't have boyfriend to be take care to .
I don't have boyfriend to be miss to .
I don't have boyfriend to be messed up to . 
But I do have special friend to be love , care , miss and messed up with .
Yes , I do have one .
This !
|
|
|
V


Ini bukan khayalan , ini juga bukan impian . Ini cuma satu aspirasi baru buat gadis seperti aku . Aku bukan hipster aku bukan superwoman tapi aku yang terbaik dari seorang pencinta . Aku jatuhkan hati aku , jatuhkan cinta aku terhadap karya penulisan catatan hiburan dan yang pasti . Ini buah hati aku . Aku cuma perlukan teman , teman sebagai pendamping , pendamping yang tidak akan meninggalkan , meninggalkan perkara yang aku patut tinggalkan . Ini cinta . Cinta pandang pertama jatuh terus menusuk hati . 

Cerita dia , ini baru permulaan . Tunggu satu masa nanti . Ia bukan lagi cinta , mungkin ini yang bakal aku gelar . DUNIA . 

Buat buah hati tersayang , thank you kerana menemani siang malam , pagi petang , panas hujan dan segala apa jua di antara kita . Moga tidur kita lebih lena . Thank you bookiessss . Thank you piblisher yang publish all these lovely book . Thank you writers thank you readers thank you mum and dad and the ultimate one . Thank you Allah for giving me this opportunity to falling in love again .
 Alhamdulullah , buku sebagai ganti . Cukup beerti . 

No comments:

Post a Comment