Tuesday, June 4, 2013

Gua okay , gua okay .

Assalamualaikum and hey hey hey . Okay here , exam belum habis lagi . Cuma addicted dengan blog ni memang pesen tak boleh nak simpan lama lama . So , here I am . Blogging macam takde keje lain nak buat , blogging macam habis semua buku aku santak dalam pale otak . Blogging macam esok takde hari lagi buat aku . Phewww .__.
Esok ibu balik dari umrah . Oh I'm so glad :) Seronok kayyy ibu kat sana . And , thanks a lot kat ibu masa aku final exam ibu tak putus putus doa untuk aku yang pemalas nak mampos ni dapat jawab tiap paper . Lagi masa paper Political Sciences yang memang tak boleh nak get along dengan aku lama lama tu . Tenang ya amat masa jawab paper tu even though kelam kabut gua study dua puloh enam chapter tu macam hareeeeem . Okay next , end of this week dah boleh balik rumah ku sayang ku and next Monday . Congratulation to my lovely honey bunny mucuk macam . Ayah dah gradddd hoi , gua bila lagi . 4 taon lagi ni haa gua nak kena mencapap kat library tu . Gua okay gua okay .
Semalam , boleh la kira semalam sebab ni pun dah masuk Selasa kan kan kan . Semalam birthday girl punya tarikh jalan keramat , hikhik . Happy Birthday once again youuu .
And gua still ade lagi 2 paper nak kena perang lahat datu ni , hadith and comm . Dan gua juga ada hati yang gua nak kena jaga nih , penat dah ni hati gua buat main masak masak . So kena recover balik . Plus , gua ade misiku Rahmah sepanjang cuti sem ni . Oh oh oh tunggu .
Last but not least , gua kena tidur sekarang ni .
Night peeps :)

No comments:

Post a Comment