Saturday, November 9, 2013

Kau yang disana, aku rindu disini.

Mungkin hari ni aku rasa gembira. 
Jadi, aku mahu beri satu figura seorang. 

Hati
Kita mungkin kekurangan, tapi itu yang cuba kita lengkapi.
Kita mungkin tak sama, tapi itu yang cuba kita cari keserasian.
Kalau mahu Allah kita setia bersama, tak salah jika kita cuba dan terus mencuba.
 
Puas aku cuba kenali kau. 
Malangnya, aku tak bisa baca hati kau, aku tak bisa baca fikiran kau, aku tak bisa agak setiap gerak geri kau kata kata kau. Tapi, mungkin itu yang manis tentang kau.
 Ah, lama sungguh masa yang aku ambil.
Aku tak pernah cukup ruang cerita tentang kau, jadinya setiap cerita tentang kita. Aku simpan dalam dalam, dengan rapi dalam hati. 
Kali ini biar aku coret sedikit kisah kita. Moga berpeluang lagi.
Oh ya, buat kau. Terima kasih. 
 
Moga ada satu hari tenang lagi indah buat hati kau dan hati aku.
 


No comments:

Post a Comment