Saturday, January 14, 2012

SUPER HERO.


Ye! Aku ada superhero.
Kau ada?
Ada aku kesah?
SUPER HERO.
Berbaju hitam.
Si macho superhero.
Yes. I'm falling in love with you superhero.


Baju si superhero aku pakai.
Ye tahu!
Memang ramai ada baju nie. Peduli apa aku!
Janji superhero aku pakai. Macho gilaa!
Cerita hati par 2 bakal menyusul.
Tapi bukan cerita sadis hati aku.
Cerita cinta hati aku.

Memang!
Aku keluarkan isi hati aku.
Tapi tidak selalunya benar belaka.
Hanya cerita hati yang tidak tenteram.
Tidak aman.
Hati aku gundah.
Tak menentu.
Mana hala tuju.
Mengharap sesuatu yang entah mungkin atau tidak.
Entah wujud atau tidak.
Entah aku sendiri ketahui atau tidak.
Hanya Dia yang mengetahui. Segalanya.
Alhamdulillahh.
Aku bersyukur kepada-Mu.
Kau beri aku cinta yang tulus ikhlas.

Cinta keluarga.

Sungguh aku terharu.
Menerima cinta dari mereka setulus hati.
Terbuka luas pintu hati menerima cinta keluarga.
Ye. Mereka tersangat perlu dalam hidup aku.
Kerana cinta itu.
Aku teguh berdiri.
Semangat yang kuat.
Tabah.
Aku nikmati cebis cebis hidup.
Terpahat usang disanubari.
Dinding hati yang kini aku teguhkan kembali.
Ha? Biar aku tulis sesuka hati aku.
Kerana ini laman aku!
Kau benci?
Pergi lah kau.
Aku tidak sedikit pun rugi ada kawan seperti kau.
Siapa yang aku maksudkan?
Entah siapa yang terasa.
Nasib lah kau.
Sekian.


Superhero :D






No comments:

Post a Comment