Wednesday, March 6, 2013

Jatuh cinta hari Rabu

Assalamualaikum uolls . So, macam yang korang tgok tajuk tu kan . Yang korang interested and terus klik tu kan . Jom kita story kat sini eh .
Jadual kelas hari Rabu aku nak kata pack tu tak jugak la sebab aku ada gap yang agak panjang masa lunch hour . So , biasanya solat Zohor and Asar kat bilik dulu then ade kelas around 5 baru gerak . And kelas malam pulak for sure at 8pm . So aku akan terus dinner around 6.45 macam tu with le'gurlfrens . After dinner kitorang akan terus ke masjid tunggu Maghrib . Well , itu routine aku tiap kali Monday and Wednesday . Sebab both day kelas yang sama kan . Tapi depends on lect jugak sebab aku ni kadang kadang ade kelas at 3.30 yang amatlah panas lagi terik serta kemengantukkan tahap maksima .
Okay , malas nak melalut panjang panjang . Aku move foward dengan tajuk yang aku cuba sampaikan dari tadi yang asik ade red light je tu .
Jatuh cinta hari Rabu ni especially masa aku duk lepak lepak kat masjid buat pahala tadi .
Korang pun mesti curious kan pasal love on Wednesday aku ni . Macam ni , setelah aku and the geng kaji dari minggu ke minggu . Pasti nya sekarang ni . Tiap hari Rabu lebih lebih lagi waktu Maghrib . Ya Allah , ade sorang brother ni yang akan azan . Subhanallah . Sedap gilaaaa i cakap kat uolls . Aku boleh jatuh cinta kalau dengan dia azan tiap tiap minggu . Ini serius gua tak tipu korang . Dari cara dia azan , dengan suara dia yang mendayu masa azan . Sumpah ! Sedap gilaaa mamat ni azan . Aku dengan member sampai urut dada masa dia azan , menghayati gilaa dia azan . Tadi aku try la nak tgok mamat yang azan tu , tapi tu la . UIA ni bukan kecik macam surau Al Hidayah kat area rumah aku tu . Memang takkan nampak la sape yang azan tu kan . So , aku pun macam 'okaylahhhh' nanti next time kita usha lagi sape yang azan tu eh . Member aku yang Yong gila excited nak mati sampai suh aku tnye mmber mmber laki aku sape yang azan . Haha , nampak tak yang impak mamat azan tu kat kitorang macam mana . Tapi aku rasa bukan kitorang je yang rasa macam ni , mesti sister sister lain pun perasan jugak yang suara mamat ni azan merdu yang amat .
Maka , begitulah cerita jatuh cinta hari Rabu aku . Makna nya kitorang akan dengar dia azan tiap kali Rabu la kan . I'm soo excited tunggu Rabu depan . HAHAHA . See yaaaa !

2 comments: