Monday, April 15, 2013

150413

First of all , kalau rasa meluat dengan post title aku . Jangan baca selanjutnya sebab kau akan lebih meluat rasa nak muntah dengan apa yang akan aku tulis . So , baik close je tab ni . Aku dah warn awal awal kan .

Satu , gua rindu kawan kawan sekolah part I yang worth gila acah acah hidup mati ketawa menangis sama sama tu kan . Lagi rindu part yang kalau ponteng kelas beramai ramai . Tambah pulak dengan yang masa rehat pun kena jalan sama sama . Kau tak boleh dulu , aku tak boleh kemudian . Dengan segenggam memori aku campurkan secubit garam dan gula . Yes ! Lengkap la babyyyyy relationship kita semua ni . For sure la gua rindu Mok gua yang kacak luar kacak dalam kacak sana sini . Hikhik , next next gua rindu girlfriends gua yang acah acah macho gitu . Oh yeah ! Mirmo , Lely , Pyqa , Husna , Shida and Zaty yang sekampus tapi tak jumpa tu . Ala ala aku ade sweet sour memories dengan dorang la kan , sebab dorang yang macho macho ni semua punya gaya sememeh masing masing yang for sure la lekat dalam hati aku ni . So , tak lupa si cantik manis bro bro hero si gad gad ni terutamanya Mok , Juan , Anep , Ojan , eh tak lupa Pami dan Ayie . Hikhik , cantik manis je dorang ala ala hero hero Malaya zaman tok Kaduk dulu . 

Dua , gua rindu kawan sekolah gua part II tu yang awesome plus minus selebet gila tu . Hikhik , rindu Chooot , rindu Mira , rindu Rara , rindu Shep rindu jugak Shida . Sebab dorang ala ala tulang belakang aku yang tarik aku bangun masa zaman kejatuhan aku yang junam dalam tanah masa tu . Then Habib serta Juan yang jadi peneman setia masa balik . Oh okay dorang memang baik gila sanggup teman kan . Since ibu and ayah kenal semua kawan kawan so , mudah senang pantas laju and segala tatabahasa yang boleh digunakan . Ade yang tinggal idak eh ? Kalau ade yang tinggal . Sila tolong tambah kan . 

Tiga , gua rindu certain mamat ni even dorang ni just my tupperware . Who cares kan , selagi aku still 'be friend' . So why not kan nak cerita huhaaa huhaaa kat sini . Dari aku bercita cita nak jadi Firewoman sebelum terkubur dengan bidang Komunikasi aku ni . Aku kenal F1. Lepas tu aku jatuh golek golek dekat F2 pulak ini semua kerana warna putih yang aku addict selama ni . Aku sambung life aku lepas meet S3 tapi biasalah , ini semua sementara . Till i met H4 . And aku pun tak sure kenapa aku still sayang kat H4 ni kan lepas dia just left me without any words . Haaaah payah kalau cerita pasal hati . 

Empat , aku ala ala jadi exchange student kat satu skolah ni dalam 2 to 3 months macam tu . I met those people yang buat life aku jadi lagi wide and wider ! Oh so nice babyyyyy . Masa tu kau kenal dia begitu mereka begini . Masa tu baru aku rasa bila semua tak suka akan kehadiran aku dan sentiasa cari kesalahan aku yang mana aku tidak amik peduli at all ! Life must go on right . Jadi , aku punya kawan kat sekolah aku yang baru lagi cantik tu . Dari situ aku lihat dunia nyata and aku experience to be involve with others . Lepas usaha gigih aku untuk be the 1st in the examination end of the year kat sekolah baru tu . Well , aku dapat balik ke sekolah lama aku .

Then aku walk in dalam life yang aku gelar kan . Ini zaman kegemilangan dunia kelabu masa kini . Aku mula letak hati dan rasa percaya dekat girlpreng dunia kelabu masa kini aku . Yes , Hanis , Jeje , Yong , Husna and all of them yang kenal aku since CFS till i went into DEGREE :) Ohsemmmmm habis . 
Aku dah boleh manage life aku ikut cara aku yang poyo belagak bagus ni . Peduli apa orang nak kata . Move on la kiranya aku ni . Plus , aku belum habis degree so tak boleh nak conclude kan la macam mana kan . Korang tunggu la 4 years lagi . Nanti aku sambung . Hikhik . Sleep well guys . 

To all my babyboooooosok . I love all of you guys . 

Sincerely : Comel :D

1 comment:

  1. ololo ..keep calm and stay to miss them . haha .
    nice blog :D . DONE follow u dear :)

    http://ayundaibtisam.blogspot.com/2013/04/disebalik-nama.html

    ReplyDelete