Friday, April 12, 2013

Typical ME .

Aku cuma rasa yang hati ni , macam terlebih kuat sampai aku hilang segala rasa yang aku patut rasa . Aku cuma rasa yang badan ni terlebih makan sampai semua rasa sakit aku macam kebal nak mampos . Aku cuma tahu yang tak semua mereka kat luar sana sibuk duk membabi buta mencari salah orang lain , dan aku sedang duduk temangu memikir . Ini baru dunia adil yang tak siapa mampu betulkan itu salah ini betul . Kau nampak tak sekarang ni ? Main kata kata mudah je sebenarnya .

So , kau jangan nak sibuk hal peribadi dunia alam aku kalau bukan kau yang pakai kasut aku . Tipikal ! Aku benci jadi rakyat jelata yang sama pemikiran macam korang semua . Aku kan dalam katagori manusia yang istimewa , opss sungguh aku istimewa dalam pemikiran aku yang tak berapa kritis ni . Moga satu hari nanti aku mampu menjadi seorang jeeernelis berjaya . Hoyeah ! 

Indeed , aku kena la improve penulisan tak berasas aku ni kepada sesuatu yang orang pandang satu hari kelak kan . Kena knowledgeable lah cerita sekarang ni , kena tahu perkembangan semasa . And , aku perlu tahu sejarah dunia masa kini haaa ini untuk preparation masa depan aku la sebab aku ni cita cita kemain tinggal nak first class degree . Tapi usaha itu mencetek macam kolam kat kampung aku tu .

So , before aku merepek lagi panjang berjeler jeler . Kau semua macam perlu tahu . 
Yang aku punya mood kemain turun naik macam pum pum pum yang kat klinik tu . Eh ? Wujud eh .  

Amigos . 

No comments:

Post a Comment