Sunday, April 7, 2013

New love , ABU .

Hey uolls! Assalamualaikum and happy Sunday !
Okay since midterm aku tak jalan dengan lancar dan jayanya . Aku decide utk kasi 2000% for next day and another day . Okay here , back to the topic . I have a new one . Better than others . Kacak dalam kacak luar . Superb ! Terbaik ! Putih melepak . Licin kulitnyaaa . And nama nya ABU :D. Kenal Abu ni baru semalam and I was like falling in love in a first sight lah kan . So , aku pun decide utk memiliki Abu . Pujuk punya pujuk dan akhirnya Abu jadi milik aku . Lunch dengan Abu tadi and everyday akan ditemani oleh Abu  si kacak ! So tampan lagi manis dan comel lah Abu . Okay , thats all pasal Abu . Get ready get prepared la aku akan update pasal Abu sepanjang lifetime aku kat UIA ni . Sebab Abu akan sentiasa menemani dan aku akan menjaga Abu si kacak ni . Hikhik . Gelabah je ayat aku ni semua . Nanti eh aku upload gmbar Abu .





No comments:

Post a Comment